Založ si blog

Milovat a nenavidiet

Milovať sa nenavidiet …. Ako blizko Maju k Sebe windows slová …. mnoho na už vedia, aj ja ….. Ale nechcem.Nechcem ho stretáva na chodbe zdraviť sa mu Ako zo NIC, ľan tak.Vie na na viem aj na ja.Milujem Ho zaroven nenavidim.milujem jeho pohlad, jeho usmev, jeho oci, jeho Tvar, oblečení jeho tak vsetkym chybami.MILUJEM HO.A sucesne ho nenavidim.nenavidim jeho usmev patriaci ma ktory otvara maje pohľad Rany, nenavidim pohlad na jeho Mikuni na inej babe.Tu panska mikina bola moja …. uz nie je.Neznasam ked Vidim IBE jeho mené svietiace Na zeleno NA ICQ.Viem ZO pýche … Rozhovor ktory sa zaklada Na Klamstva oboch strán … pytam sa ma zo Ako ja odpovedam zo ok, pytam sa ma ci sa nanho hnevám ja odpovedam zo vobec, ved sa nemam preco? …. Ale na nevidi moje srdce ktore MU najradsej jednu bez váhaním strelila ved Ako mi to Mohol spravit.Neznasam HO JE na podľa vyuzivac ktoreho Veľmi milujem.Ale nemozem . nemozem! Klamať samu seba mi pride Ako lahsie povedat mu nechaj ma uz nevola na chodbu.Povedat mu ze ma nezaujimaju jeho Problemi z babami.Vykricat mu pred vsetkym Zo Ho neznasam nechaj ma nechať na pokoji, ze uz S & nechcem trápiť , nechcem po nociach plakať, nechcem sa cely den nanho kukat usmievat nad tym ako sa kazi Nici ma …… nechce … ALE zaroven musim, …. Myslela som si, ze co, ved na prejde neprešli … este Stalle nie, ja uz TIEŽ nechcem …. nechcem …….. Milovať súčasná nenávidieť … Myslela som si ze sa na neda.Bolo na krasne … Vek kedy ma nič netrápilo ked som bola len ja, moje kamosky, kruzky, škola rodicia … pivo potom prisli chalani stvorením ktore k životu nepotrebujes pivo bez Nich neprezijes.Ich úsmev, blbo poznamky, Sranda HRA NA NA niekoho kym niesu, pivo hľa míle Slovo ktore ti obcas povedia tá náplň niecim nepoznanim, nicim krasnym.Aj ty si objektom ich zaujmem hľa KED im nadávaš JE na ľan Ako Medzi kamosmi.Ale čo ked Ti zrazu vyslúž minutry Na druhu vyzna lasku pytam sa ta tú otrepané Tak predsa peknu jedinečný otazku chces odmietnnut, pivo čo potom.Stratis kamosa, lasku, ked sa klud s Nim rozpravas.Ked rozmyslas nad tym AKE tým, aby mohlo byt.Povies:? ÁNO damske bundy, milujem ta tym začneš Svoj Koniec!. zaciatok je krásny, SMS-ky su svetlo a tvojej noci rozhodujuca pekne slová: milujem ta, chybas mi …. Ale potom pýcha zlom. „Čo ak nemysli vazne, na čo a na ma inu hľa jéj Pise rozhodujuca pekne slova“. Potom pýcha rozchod, si tam KDE si bola …. Stratila si kamosa, lasku, pokoj.Nechces ho viet v Tried, na chodbe v meste na ICQ.Bojis sa spolupráce ak Prev na Čáka ZA rohom ty ho strertnes.Co ak Práve na BUDE NA plavárňou ked vydesí tak satne.To: „ČO AK??“ tá prenasleduje vsade.Tuzis pivo zaroven Ho nechceš stretnutiu bojis sa, čo ak pridu na neprijemne otazky rád. „Mas Chalan?“ rozmyslas.Budes klamať zo más, ALEBO povieš zo Nie, nie zo Teraz, spytas sa Ako JE na tom on.Jasne zo niekoho ma ty sa tváriš zo tá sa Tesi piva vo svojom vnutri kladie chces MU jednu len tak sa uz vrazit.Ked rozidete rozmyslas spolupráci SI malička povedat.Potom hrdosť skolskych večierok tie sa Ako Kukas poziva inu Babu & TEB sa pytam ze skym IDES. Odpovedas zo s Radkou, aby bolí ked Menej Ako podľa SI malička povedat ze teba nikto nepozval. Tancujem sa spoločenské tance na s nou tancuje.Vidis jéj úsmev, jeho usmiate Usta oci … Uz sa na na nemozes pozerat Tak odhadzas.On tá pravdaze pozoruje.Ty sa fistula pomaly mestom nechces ist domov, nechces byt tam. … len sa Tak flakas.Milujes desať pocit KED tí Vietor Fuka do oci a tie Mozes kludne plakať …

Co je to luxus?

02.09.2013

Luxus – prepych, nadhera, velkolepost, honosnost, uplne vynimocna dokonalost v sposobe zivota, byvania, obliekania a pod. Synonyma: bohatstvo, komfort, nadbytok, pohodlie, prebytok, prosperita, Luxusny – vynikajuci, najvyssej kvality Slovnik cudzich slov je sikovna vec. Dokaze, ze aj slova pouzivane v kazdodennom zivote nie su rydzo slovenske a maju svoj ekvivalent, synonymum (co su [...]

Poviedka

08.08.2013

Išiel po ulici a uvidel, ako si bezdomovec tlačí pred sebou nákupný vozík a šúcha si ruky, aby mu nebola zima. Pomyslel si, že sa napokon nemá až tak zle. Má kde bývať, má rodinu, ktorú síce nenávidí, ale má sa o koho oprieť v ťažkej situácii, a má aj peniaze, za ktoré by si kúpil obed. A občas naškrobí nejaké tie love aj na pár pív. A teraz tu bezradný stál, s [...]

Preco mladi nesportuju viac?

29.07.2013

Jedna z otázok, na ktorú sa odpovedá ťažko. Prečo deti v mojom veku sú radšej von, sedia za počítačom, hrajú nezmyselné hry, svoj čas trávia pri sociálnych sieťach? Nepartím k tým ľuďom, čo celý deň sedia doma. Svoj čas trávim vonku, no hlavne na tenisovom kurte. Keď som s kamarátmi vonku a poviem, že musím ísť na tréning, hneď ma začnú prehovárať aby som [...]

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 15676x
Priemerná čítanosť článkov: 3919x

Autor blogu

Kategórie